Jue Ready Made menjalankan aktiviti menjual 2 jenis "Main Killer Product" yang boleh di jadikan santapan/buah tangan atau hadiah kepada tetamu untuk sesuatu majlis.Harga yang ditawarkan amatlah berpatutan mengikut kualiti produk.
Jue Ready Made beroperasi penuh secara online/home made dan dan 100% HALAL.



Produk Utama Jue Ready Made

Blueberry/Coklat/Strawberry/Kiwi/Orrange Cheese Tat

Kek Coklat Moist "KUkus" dgn Topping Coklat.



Selain tu ada juga produk sampingan yg jue buat antaranya, Apam Polkodot pelbagai design, Apam Ice-Cream, Apam mekar, Apam indon, Apam pelangi, Pelbagai jenis Kek Marble, dan Kek utk Hari Jadi.



Saturday, October 20, 2012

Apam Polkodot....

Salam...tengoklah hasil apam polkadot saya. pelbagai design...dr tk tau paper smpai saya berjaya buat pelbagai design. Ada juga antara gambar ni adalah tempahan customer yg sudi testing produk saya. Harga permulaan saya cuma 50 biji rm15.00. Tapi lepas dh pandai buat pelbagai design...saya up skit harga 50 biji rm20.00. Bukan apa...kalau yg  dh pernah buat kuih apam ni, tahulah apa rasanya ...
Penat sgt...lagi2 kalau yg tempah beribu. Mau jenuh nk buat....Saya paling suka buat Design Strawberry ngan Lebah.Yg lain tu leceh skit...tapi kalau dh ada yg request, buat juga.


Apam design strawberry
 Apam design Ladybird Kuning
 Apam design Ladybird Merah
 Apam design Ladybird
 Apam design Ladybird Kuning






 Pelbagai design Apam
 Apam design strawberry
Apam design Ladybird Kuning

No comments:

Post a Comment